MİSYON
Konya Teknik Üniversitesi'nin 2018 yılında kurulmasıyla birlikte faaliyetlerine başlayan Başkanlığımız, belirlenen bütçeyi etkin ve verimli bir şekilde kullanarak çağdaş üniversite hedefine ulaşabilmek için altyapı oluşturmak; bu amaçla ihtiyaç duyulan fiziki mekanların (eğitim-öğretim ve araştırmaya yönelik binaların, sosyal ve kültürel alanların) tesisi, mevcut alanların bakımı ve onarımının yapılması, altyapı ve çevre düzenlemelerinin yapılanması elektrik, su, kanalizasyon, ısıtma ve haberleşme hizmetlerinin kesintisiz olarak sürdürülmesi ve her türlü teknik hizmeti görev edinmiştir.
VİZYON
Ülkemizin ekonomik koşullarını göz önünde bulundurarak dünyadaki gelişmeleri dikkatle değerlendirip, üniversitemizin üretkenliğini ve toplumsal hizmetlerini arttırarak sürdürmesini sağlayabilecek her türlü teknik hizmeti sunmak için çalışmaktır.
GENEL BİLGİLER
Başkanlığımız 18 Mayıs 2018 yılında Üniversitemizin kurulması ile birlikte hizmet vermeye başlamış olup, Gelişim Yerleşkesinde bulunan Rektörlük Hizmet Binasının 1. Katında 138 m²’lik daire başkanlığı ofisi, 149 m²’lik merkez çalışma ofisi ve 26 m²’lik proje ofisi, zemin katta; 68 m²’lik çalışma ofisi, 75,2 m²’lik teknisyen ofisi, 14 m²’lik tekniker ofisi, 93 m²’lik teknik atölye ve 10 adet toplamda 627,5 m²’lik depo alanları olmak üzere toplam 1090,7 m²’lik fiziki alanda 26 personel ile faaliyetlerini sürdürmektedir.
KTÜN YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ POLİTİKASI
KTÜN YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI TOPLUMSAL KATKI POLİTİKASI
KTÜN YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI YÖNETİM POLİTİKASI
Üniversitemiz bina ve tesislerinin projelerini, ihale dosyalarını, yapı ile ilgili ihaleleri, yerleşke peyzaj planlarını, mevcut binaların bakım ve onarım işlerini yapmak ve bu bağlamda inşaatları kontrol ederek, tamamlanan inşaatları teslim alarak toplam kullanım alanlarımızın nitelik ve niceliklerini arttırılmasını hedeflemektedir.