Misyon
Konya Teknik Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü, akademik değerleri ön planda tutarak kurumun ilgili olduğu hedef kitle ve paydaşları ile iletişim kurmayı, eğitim-öğretim, araştırma-geliştirme ve toplumsal hizmet alanlarındaki bilgi üretimini üniversite ve toplum yararına kullanmayı görev edinmiştir. Kurumsal ilişkiler, tanıtım, organizasyon, medya içerik üretimi vb. iletişim faaliyetlerini yürüten koordinatörlük, gerek üniversite içerisinde yer alan fakülte, bölüm ve birimler; gerekse üniversite dışında yer alan kurum ve kuruluşlar arasında köprü vazifesi görür. Kurumun dışarıya açılan bir penceresidir.
Vizyon
Türkiye’nin en iyi Teknik Üniversiteleri arasında yer alan Konya Teknik Üniversitesi öğrencilerine çağdaş ve sürekli gelişmeyi hedef alan bir eğitim imkânı sağlamaktadır. Ulusal ve uluslararası düzeyde üreteceği bilgi ve teknoloji ile “Gelişimin Öncüsü” bir üniversite olma yolunda kendinden emin adımlarla ilerleyen Konya Teknik Üniversitesinin tanıtımını en iyi şekilde yapmak ve marka bilinirliğini sağlamaktır.
Konya Teknik Üniversitesi Kurumsal İletişim Koordinatörlüğü
Türkiye’nin en iyi Teknik Üniversiteleri arasında yer alan Konya Teknik Üniversitesi, 2018 yılında kurulmuş bir üniversite olmasına rağmen 54 yıllık bir geçmişe sahip birikimi, tecrübesi ve dinamizmi ile öğrencilerine bu bilgi birikimiyle çağdaş ve sürekli gelişmeyi hedef alan bir eğitim imkânı sağlar.
Konya Teknik Üniversitesi İletişim Koordinatörlüğü de kurumun dinamik ve aktif bir organı olarak üniversitenin adeta dışarıya açılan bir penceresidir. Gelişim Yerleşkesi içerisinde kurumsal ilişkiler, tanıtım, organizasyon, medya ve iletişim faaliyetlerini yürüten koordinatörlüğümüz, üniversitemiz bünyesindeki fakülte, bölüm ve birimler ile üniversite dışında yer alan kurum ve kuruluşlarla üniversitemiz arasında köprü vazifesi görür.
Teşkilat Şeması
Görevleri:
Koordinatörlüğün görev ve sorumlulukları çalışma yükümlülüğü üç birim tarafından iş birliği içerisinde yürütülür;
Medya ve İletişim Ofisi
Üniversitemizin kurumsal imajının temeli olan iletişim stratejisini belirleyen Medya ve İletişim Ofisi, KTÜN’ün kendi içinde ve çevresinde algılanan kimliği üzerine çalışmalar yapar. KTÜN’e dair izlenimi güçlendirmek adına gereken yol haritasını çizen birimimiz, KTÜN’ün kurumsal internet sitesi olan www.ktun.edu.tr ve sosyal medya platformları üzerindeki kurumsal hesaplarımız için içerik üretir ve gelen etkileşimlerin yönetimini üstlenir. Bununla birlikte, resmî internet sitemiz ve sosyal ağlardaki içerikler arasında tutarlı ve standart bir söylem geliştirerek, üniversitemizin bilinirliğini artırmak ve KTÜN ile ilgili gelişmeleri resmî ve tek elden, güvenilir bir şekilde aktarmayı hedefler. Medya ve İletişim Ofisi ayrıca, üniversitemiz yararına projeler geliştirerek bunlar için gerekli altyapıyı kurmanın yanı sıra, medya ilişkiler görevini de üstlenerek KTÜN’den medya organlarına doğru bilgi akışını yönetir.
Görevleri:
Görsel İletişim ve Tasarım Ofisi
Bilgi üretiminin neredeyse kesintisiz hale geldiği günümüzde, görselleştirilen bilginin insan zihni açısından çok daha kalıcı olduğu bilinmektedir. Üniversitemiz de kitlelerle iletişimini en sağlıklı şekilde yürütebilmek adına kurumsal imajını görsel tasarımın gücüyle birleştirmek için çalışmaktadır. Görsel İletişim ve Tasarım Ofisi, Üniversitemizle ilgili internet sitemizde ve sosyal medya hesaplarımızda yer alan haber ve içerikleri görsel açıdan olabildiğince çekici hale getirmek için çalışır Etkin ve etkileyici bir görsel iletişim anlayışıyla çalışan ekip; fotoğraf, video ve grafik materyallerini tasarlamanın yanı sıra üniversitenin tüm tanıtım ve etkinlik materyalleri ile logolu ürünlerini tasarlamaktadır. Üniversitemizin marka değerini artırmak için görsel imaj çalışmalarını yürütür.
Görevleri:
Tanıtım Ofisi
Görevleri: