TARİHÇE
Konya Teknik Üniversitesi Kalite Koordinatörlüğü; Kalite Komisyonu, Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı ve Rektörlük Üst Yönetimi işbirliğinde Üniversitenin iç ve dış kalite güvece sisteminin kurulması, uygulanması, gözden geçirilmesi ve iyileştirilmesi çalışmalarını yapmak üzere 2019 yılında kurulmuştur. Koordinatörlüğümüz çalışmalarını 28/05/2021 tarihli Üniversite Senatosu tarafından kabul edilen güncellenmiş Kalite Yönergesi kapsamında yürütmektedir.
MİSYONUMUZ
Üniversitemizin misyon, vizyon ve stratejik hedefleri doğrultusunda tüm birimlerimizin iç ve dış kalite standartları ile uyumlu kalite güvence sistemlerini kurmaları ve sağlıklı bir şekilde yürütmeleri için gerekli süreçleri tanımlamak ve uygulamak, kurumsal kalite kültürünün gelişmesi için çalışmalar yapmak.
VİZYONUMUZ
Kurumda içselleştirilmiş, sistematik, sürdürülebilir ve örnek gösterilebilir kalite kültürü oluşturmak.
KTÜN KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ POLİTİKASI
KTÜN KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ YAŞAM BOYU ÖĞRENME POLİTİKASI
KTÜN KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ TOPLUMSAL KATKI POLİTİKASI
KTÜN KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ YÖNETİM POLİTİKASI
KTÜN KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ STRATEJİK AMAÇLARI, HEDEFLERİ ve PERFORMANS GÖSTERGELERİ
STRATEJİK AMAÇLAR, HEDEFLER ve PERFORMANS GÖSTERGELERİ |
YILLAR* |
|||||
2022 |
|
|
|
|
||
A1. Kurumsal kalite kültürünü artırmak |
|
|
|
|
|
|
H1.1 Birimlerin kalite çalışmalarının desteklenmesi |
|
|
|
|
|
|
|
PG.1.1.1 Doğru hazırlanmış olan Birim-İDR sayısı |
|
|
|
|
|
PG.1.1.2 Kalite web sayfasında bilgilendirme verileri tam olan birim sayısı |
|
|
|
|
|
|
PG.1.1.3 Kalite web sayfası düzeni kurumsal web düzeni ile uyumlu olan birim sayısı |
|
|
|
|
|
|
H1.2. Akademik ve idari personelin memnuniyetinin ölçülmesi |
|
|
|
|
|
|
|
PG.1.2.1 Akademik personele uygulanan anket sayısı |
|
|
|
|
|
PG.1.2.2 İdari personele uygulanan anket sayısı |
|
|
|
|
|
|
H1.3. Paydaşlarla iletişimin ve katılımcılığın artırılması |
|
|
|
|
|
|
|
PG.1.3.1 Birimde geri bildirim toplama faaliyeti sayıları |
|
|
|
|
|
PG.1.3.2 Kurumda geri bildirim toplama faaliyeti sayıları |
|
|
|
|
|
|
H1.4. Kalite bilgilendirme toplantı ve etkinliklerinin artırılması |
|
|
|
|
|
|
|
PG.1.4.1 Yapılan toplantı/etkinlik sayısı |
|
|
|
|
|
* Tabloda beş yıllık veriler gösterilecektir (Başlangıç yılı 2022). A: Amaç, H: Hedef, PG: Performans Göstergesi
STRATEJİK AMAÇLAR, HEDEFLER ve PERFORMANS GÖSTERGELERİ |
YILLAR* |
|||||
2022 |
|
|
|
|
||
A2. Eğitim ve öğretim faaliyetlerini ulusal ve uluslararası standartlarda geliştirmeye katkı sunmak |
|
|
|
|
|
|
H2.1. Eğitim-öğretim faaliyetlerinin niteliğinin artırılması çalışmalarının teşvik edilmesi |
|
|
|
|
|
|
|
PG.2.1.1 Eğitim-öğretim faaliyetleri için geri bildirim toplama faaliyeti sayıları |
|
|
|
|
|
PG.2.1.2 Eğitim-öğretim faaliyetlerinde işletilen PUKÖ döngüsü sayısı |
|
|
|
|
|
|
H2.2. Alternatif öğretimin imkânlarının geliştirilmesi |
|
|
|
|
|
|
|
PG.2.2.1 Akran eğitimi etkinliği sayısı |
|
|
|
|
|
PG.2.2.2 Öğrenme ve öğretme konusunda düzenlenen diğer eğitim/etkinlik sayısı |
|
|
|
|
|
* Tabloda beş yıllık veriler gösterilecektir (Başlangıç yılı 2022). A: Amaç, H: Hedef, PG: Performans Göstergesi
STRATEJİK AMAÇLAR, HEDEFLER ve PERFORMANS GÖSTERGELERİ |
YILLAR* |
|||||
2022 |
|
|
|
|
||
A3. Kurumsal veri yönetim sistemi kurulmasına katkıda bulunmak |
|
|
|
|
|
|
H3.1 Kurumsal veri yönetimine yönelik faaliyet yapılması |
|
|
|
|
|
|
|
PG.3.1.1 Birimlerde veri yönetimi sistematik hale getirilen işlem sayısı |
|
|
|
|
|
H3.2 Kurumsal verilerin yayımlanması ve işlenmesi süreçlerine katkı sağlanması |
|
|
|
|
|
|
|
PG.3.2.1 Ortak veri sayfasında Ders bilgi paketleri tamamlanmış/güncellenmiş birim sayısı |
|
|
|
|
|
PG.3.2.2 Ortak veri sayfasında öğretim planları tamamlanmış/güncellenmiş birim sayısı |
|
|
|
|
|
|
PG.3.2.3 Ortak veri sayfasında birim kalite çalışmaları tamamlanmış/güncellenmiş birim sayısı |
|
|
|
|
|
* Tabloda beş yıllık veriler gösterilecektir (Başlangıç yılı 2022). A: Amaç, H: Hedef, PG: Performans Göstergesi