Sayın Öğretim Elemanlarımız ve Değerli Öğrencilerimiz;
Üniversitemizin ihtiyaçları doğrultusunda kullanıma sunulan bilişim hizmetlerine (Öğrenci Bilgi Sistemi, Personel Not Sistemi, Enstitü Otomasyonu, Ek Ders Otomasyonu vb.) tek şifre yöntemi ile erişim sağlanması için yazılım geliştirme birimimiz tarafından çalışmalar yürütülmektedir. Yürütülen çalışma kapsamında Öğrenci Bilgi Sistemi, Personel Not Sistemi, Enstitü ve Ek Ders otomasyon sistemlerinin giriş yöntemi 18.11.2020 tarihinden itibaren değiştirilecektir. Bu tarihten sonra kullanıcılarımız ilgili otomasyon sistemlerine e-posta adresi ve erişim şifresini (İnternet ve Lms şifreniz) kullanarak giriş sağlamaları gerekmektedir.
Kullanıcılarımız yukarıda belirtilen otomasyon sistemlerine giriş sırasında sorun yaşamaması için mevcut erişim şifresini (İnternet ve Lms şifreniz) obis ve enstitü web otomasyon arayüzünden öğrenmeleri gerekmektedir. 18.11.2020 tarihinden sonra ilgili otomasyonlarda şifre öğrenme özelliği kapatılacaktır.
Kullanıcılarımız şifre değiştirme veya sıfırlama işlemlerini kullanıma sunulan https://erisim.ktun.edu.tr/ web portal ve ilgili otomasyonların giriş ekranlarındaki “şifremi unuttum” linki üzerinden gerçekleştirebileceklerdir.
Geçiş aşamasında sorun yaşayan kullanıcılarımız destek@ktun.edu.tr mail adresine taleplerini iletmeleri gerekmektedir. Gelen talepler teknik personelimiz tarafından incelendikten sonra konu ile ilgili geri dönüş sağlanılacaktır.
Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığı