ÖSYM Başkanlığı tarafından KPSS-2020/2 yerleştirme sonucunda Üniversitemize yerleştirilen adayların aşağıda belirtilen belgeleri 28/01/2021 Perşembe günü mesai bitimine kadar Üniversitemiz Personel Daire Başkanlığına şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.
Adaylara ayrıca yazılı tebligat yapılmayacak olup, bu duyuru tebligat niteliğindedir. İlgili sürede başvuru yapmayan adaylar atanma hakkını kaybedecektir.
Duyurulur...
ATAMA İÇİN GEREKLİ BELGELER
1) Atama Başvuru Formu (İndirmek için tıklayın)
2) ÖSYM (KPSS-2020/2) Yerleştirme Sonuç Belgesi
3) KPSS Sınav Sonuç Belgesi
4) Nüfus Cüzdanı fotokopisi
5) İkametgah belgesi (E-Devletten alınabilecektir)
6) Diploma aslı ve fotokopisi
7) Askerlik Durum Belgesi (Terhis, Tecil veya Muaf Olduğunu Belirten Belge)
8) 6 adet vesikalık fotoğraf
9) Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-Devletten alınabilecektir)
10) Hizmet Belgesi (Daha önce Kamu Kurumlarında çalışanlar getirecektir)
11) Sağlık Kurulu Raporu (Tıp Fakültesi ya da Devlet Hastanesinden, görevini devamlı yapmasına engel olabilecek akıl hastalığı bulunmadığını gösterecek.)
12) Mal Bildirim Beyannamesi (İndirmek için tıklayın)
13) Tedavi Yardım Beyannamesi (İndirmek için tıklayın)
İLETİŞİM :
Adres : Konya Teknik Üniversitesi Rektörlüğü, Personel Daire Başkanlığı
Akademi Mah. Yeni İstanbul Cad. No:235/1 Selçuklu/KONYA
Telefonlar : (0332) 205 1184, (0332) 205 1185, (0332) 205 1186, (0332) 350 8585