Duyuru Detay

Anasayfa > Duyurular > Duyuru Detay

2024 Yılı Akademik Teşvik Ödeneği Duyurusu

Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından 2024 yılı akademik faaliyetlerine ilişkin Başvuru Süreç Takvimi güncellenmiş ve Akademik Teşvik Ödeneği Usul ve Esasları belirlenmiştir.

Başvuru ile ilgili açıklayıcı bilgiler, Akademik Teşvik Ödeneği Uygulama Usul ve Esaslarında verilmiştir. Bu sebeple Akademik Teşvik Ödeneğinden yararlanmak isteyen Öğretim Elemanlarımızın uygulama usul ve esaslarını incelemeleri, büyük önem arz etmektedir.

Başvurularda, öncelikle YÖKSİS’e 2024 yılı akademik faaliyetlerine ilişkin veri girişlerinin yapılması gerekmektedir. Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliğinin 7. maddesinin 9. bendi gereği “etkinliklerin uluslararası niteliği haiz olup olmadığı hususunda, ödemeye esas teşkil etmek üzere Üniversite Yönetim Kurulu kararının olması gerekmektedir.” Bu kapsamda faaliyeti olan personelimizin Üniversite Yönetim Kurulu kararı almak üzere 06.01.2025 tarihine kadar ilgili Fakülte Dekanlığına veya Meslek Yüksekokulu Müdürlüğüne kanıtlarıyla birlikte başvuru yapması gerekmektedir.

Başvurusunu tamamlayan Öğretim Elemanları, imzalanmış YÖKSİS sonuç belgesini ve kanıtlayıcı belgelerini içeren dosyayı bağlı bulundukları birim sekreterliklerine teslim edeceklerdir. (Islak imzalı YÖKSİS sonuç belgesi dışındaki kanıtlayıcı belgeler dijital olarak teslim edilecektir.)

Gerekli tüm belgeler birim akademik teşvik komisyonuna teslim edilmiş olmalıdır. İtirazlarda ek belge kabul edilmeyecektir.

Başvurular ve itirazlar takvimde belirlenen günün mesai bitimine kadar yapılmalıdır. Geç başvurular kabul edilmeyecektir.

Değerlendirme sonuçları, ilgili birimler tarafından yazılı olarak gönderilmesinin yanında verilen Excel tablosuna da işlenerek akademiktesvik@ktun.edu.tr  adresine gönderilecektir.

Akademik personelin akademik teşvik puanları Üniversitemiz web sayfasında personelin kurum sicil numarası ile ilan edilecektir. Bu nedenle kurum sicil numaralarında hata olmaması gerekmektedir. Akademik teşvik puanlarına itirazlar, 27 Ocak - 3 Şubat 2025 tarihleri arasında Konya Teknik Üniversitesi Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Başkanlığı’na yazılı olarak yapılacaktır.

 

1- Akademik Teşvik Ödeneği Süreç Takvimi için Tıklayınız

2- Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği için Tıklayınız

3- Akademik Teşvik Ödeneği Uygulama Usul ve İlkeleri için Tıklayınız

4- Akademik Teşvik Başvurusu Kontrol Listesi için Tıklayınız

5- Birimlerin düzenleyeceği Excel tablosu için Tıklayınız

 

İrtibat: akademiktesvik@ktun.edu.tr

Konya Teknik Üniversitesi KTÜN