Üniversitemiz Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu tarafından 2022 yılı akademik faaliyetlerine ilişkin Başvuru Süreç Takvimi güncellenmiş ve Akademik Teşvik Ödeneği Usul ve Esasları belirlenmiştir.
Başvuru ile ilgili açıklayıcı bilgiler, Akademik Teşvik Ödeneği Uygulama Usul ve Esaslarında verilmiştir. Bu sebeple Akademik Teşvik Ödeneğinden yararlanmak isteyen Öğretim Elemanlarımızın uygulama usul ve esaslarını incelemeleri, büyük önem arz etmektedir.
Başvurularda, öncelikle YÖKSİS’e 2022 yılı akademik faaliyetlerine ilişkin veri girişlerinin yapılması gerekmektedir.
Başvurusunu tamamlayan Öğretim Elemanları, imzalanmış YÖKSİS sonuç belgesini ve kanıtlayıcı belgelerini içeren dosyayı bağlı bulundukları birim sekreterliklerine teslim edeceklerdir.
Gerekli tüm belgeler birim akademik teşvik komisyonuna teslim edilmiş olmalıdır. İtirazlarda ek belge kabul edilmeyecektir.
Başvurular ve itirazlar takvimde belirlenen günün mesai bitimine kadar yapılmalıdır. Geç başvurular kabul edilmeyecektir.
Değerlendirme sonuçları, ilgili birimler tarafından yazılı olarak gönderilmesinin yanında verilen Excel tablosuna da işlenerek akademiktesvik@ktun.edu.tr adresine gönderilecektir.
Akademik personelin akademik teşvik puanları Üniversitemiz web sayfasında ilan edilecektir. Akademik teşvik puanlarına itirazlar, 27-31 Ocak 2023 tarihleri arasında Konya Teknik Üniversitesi Akademik Teşvik Düzenleme, Denetleme ve İtiraz Komisyonu Başkanlığı’na yapılacak ya da e-posta yoluyla akademiktesvik@ktun.edu.tr üzerinden yapılacaktır.
NOT: Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı tarafından akademik teşvik ödeneği ile ilgili bir güncelleme yapılması halinde tekrar duyuru yapılacaktır.
Akademik Teşvik Ödeneği Süreç Takvimi için Tıklayınız
Akademik Teşvik Ödeneği Yönetmeliği için Tıklayınız
Akademik Teşvik Ödeneği Uygulama Usul ve İlkeleri için Tıklayınız
Akademik Teşvik Başvurusu Kontrol Listesi için Tıklayınız
Birimlerin düzenleyeceği Excel tablosu için Tıklayınız
İrtibat: akademiktesvik@ktun.edu.tr