Rektör, Rektör Yardımcıları, Genel Sekreter ve Yardımcısı tarafından havale edilen evraklar ile ilgili kurum içi ve dışı yazışmaları yapmak / yapılmasını sağlamak,
Üniversitemize gelen-giden evrakı kaydetmek, havale edilen evrakı zimmetle ilgililere göndermek, iç ve dış posta işlemlerini düzenli olarak yürütmek,
Üniversite Yönetim Kurulu ve Senato toplantıları öncesi gündemlerini hazırlamak, üyelere dağıtmak,
Üniversite Yönetim Kurulu ve Senato Kararlarının yazılması ve ilgili birimlere göndermek,
Üniversitemiz birimlerinin yazışma ve kurum kimlik kodlarının verilmesi işlemlerini yapmak,
Evrakların Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sistemiyle gönderimini ve gelen evrakın alınmasını sağlamak,
Üniversite birimleri arasında resmi yazışmalarda uyulacak kurallara ait uygulamalar hakkında koordinasyonunu sağlamak,
Birimin arşiv ve imha işlemlerini usulüne uygun olarak yapmak,
Fakülte, Enstitü ve Meslek Yüksekokulunun, ilgili daire başkanlıklarının görev alanı dışında kalan, kurum dışı yazışmalarını yapmak,
4207 Sayılı Kanun Hükümleriyle ilgili yazışmaları yapmak,
Değişiklik olması halinde akademik birimlerde imzaya yetkili personelin tatbiki imzalarını Valiliğe bildirmek,